Tips: Πώ να φάμε σωστά τα γλυκά των Χριστουγέννων 🎄

Τα Χριστούγεννα είναι εδώ και εν μέσω καραντίνας. Τι γίνεται όμως με την διατροφή μας και τις λιχουδιές των Χριστουγέννων;

Τα μελομακάρονα, οι κουραμπιέδες, οι δίπλες και τα πανετόνε βρίσκονται στο τραπέζι μας και η συχνότερη ερώτηση είναι «πώς θα αντισταθώ» και «μήπως είναι καλύτερα να παραλείψω γεύματα ώστε να έχω περιθώρια;»

Η απάντηση είναι πως δεν χρειάζεται να αντισταθείτε και σίγουρα δεν θα πρέπει να παραλείψετε κανένα γεύμα. Πάμε να δούμε πιο συγκεκριμένα κάποια tips

Αρχικά, δεν μπορούμε να ενοχοποιούμε κανένα φαγητό και ούτε με ένα κομμάτι θα παχύνουμε ξαφνικά. Είναι απόλυτα φυσιολογικό να φάμε, το βασικό μέρος που πολλοί παραλείπουν εδώ είναι το ✨όλα και με μέτρο✨.

Το να παραλείπετε γεύματα δεν θα οφελήσει, ούτε θα υπάρξουν τα «περιθώρια» για παραπάνω μελομακάρονα. Η ισορροπία των γευμάτων αποτελεί το Α και το Ω στην διατροφή μας.

Η παράλειψη τους θα φέρει τα αντίθετα αποτελέσματα καθώς θα πεινάμε περισσότερο και θα φάμε γρήγορα και μεγαλύτερες ποσότητες

Ο χρυσός κανόνας του πιάτου για αυτές τις ημέρες ώστε να μπορείτε να υπολογίζετε καλύτερα τι τρώτε είναι 1/2 πιάτου λαχανικά/φρούτα, 1/4 πρωτεΐνη, 1/4 υδατάνθρακας και κάποια καλά λιπαρά.

Συμπερασματικά, δεν υπάρχει λόγος να ενοχοποιούμε τα φαγητά καθώς από μόνος τους δεν θα μας παχύνουν. Γι’αυτό πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας τον συνδυασμό και την ποσότητα στην οποία θα τα καταναλώσουμε!

Σοφία Θεοδώρου

Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος