11 tips για τις Πανελλήνιες που πλησιάζουν

 

Για άλλη μια χρονιά οι Πανελλαδικές εξετάσεις πλησιάζουν και το άγχος των μαθητών είναι ακόμα πιο έντονο.

Σε αυτό το άρθρο σας έχουμε 11 tips για τις μέρες που έχουν μείνει!

  1. Μη σε πιάνει πανικός. Μπορεί η χρονιά να φτάνει στο τέλος της αλλά έχεις ακόμα χρόνο για να διορθώσεις κάποιους κακούς χειρισμούς.
  2. Βάλε στόχο. Αυτό να το θυμάσαι σε όλη σου τη ζωή, όταν θέτεις στόχους, το πιθανότερο είναι να τους πετύχεις. Κάνε λοιπόν focus στη σχολή που θέλεις να περάσεις.
  3. Διαμόρφωσε τον χώρο που διαβάζεις. Να είσαι σε χώρους που μπορείς να συγκεντρωθείς και νιώθεις άνετα.
  4. Σε παρακαλώ, άφησε το κινητό σου σε άλλο δωμάτιο. Αν καταλάβαινες πόσο κακό σου κάνει, πραγματικά θα το είχες αλλού ολόκληρη τη χρονιά. Το καλύτερο ΕΙ ναι να μείνεις μακριά από τα social media μέχρι να τελειώσεις τις εξετάσεις σου. Αν όμως δεν μπορείς, ασχολήσου με αυτά συγκεκριμένες στιγμές της ημέρας.
  5. Βάλε χρονοδιάγραμμα. Είτε μόνος/η είτε με τους καθηγητές σου, χώρισε τις μέρες, τις ώρες και τα μαθήματα που έχεις να κάνεις επανάληψη ή να μάθεις.
  6.  Σημείωσε τα πιο σημαντικά. Χρησιμοποίησε έντονους μαρκαδόρους και χαρτάκια post it.
  7. Ζήτα βοήθεια από την οικογένεια σου. Να θυμάσαι ότι αυτό δεν είναι «έλεγχος» είναι απλά βοήθεια. Με το να κρύβεσαι δεν κερδίζεις κάτι, γιατί έτσι κι αλλιώς οι βαθμοί δε θα αργήσουν να έρθουν.
  8. Φάε σωστά. Έχουμε ειδικό άρθρο με τροφές που βοηθούν στο διάβασμα και στις εξετάσεις.
  9. Κοιμηθείτε σωστά και κάντε διαλείμματα. Είναι πολύ σημαντικό να κοιμάστε αρκετές ώρες, για να ξεκουράζεστε και να μπορείτε να αποδώσετε σωστά. Επίσης κάντε συχνά διαλείμματα, για να ξεκουράζετε τον εγκέφαλο σας.
  10. Επικοινωνήστε με τους φίλους σας. Βγείτε έξω για περπάτημα και προσπαθήστε να μη μιλάτε για τις εξετάσεις.
  11. Χαμογελάστε. Ακόμα και να μη σας βγαίνει, χαμογελάστε. Η διάθεση σας αυτομάτως θα αλλάξει και το άγχος σας θα μειωθεί.

Μαριάννα Σιώκου

Φιλόλογος – Ιστορικός