Υγιεινά σνακ για διακοπές🍉

 

Πολλοί αναρωτιούνται τί θα έχουν μαζί τους στην παραλία το καλοκαίρι. Ιδιαίτερα οι γονείς έχουν ένα λόγο παραπάνω να ψάχνουν για υγιεινά σνακ που μπορούν εύκολα να έχουν μαζί τους στην παραλία για τα μικρά παιδάκια.

Παρακάτω θα δούμε ορισμένες επιλογές ώστε να αντικαταστήσουμε τους λουκουμάδες, τα «ψωμένια» σνακ και τα πατατάκια. Ακόμη, θα δώσουν την απαραίτητη ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειαζόμαστε.

🔹Φρούτα: Τα φρούτα είναι η πιο εύκολη και υγιεινή επιλογή καθώς θα μας δροσίσει, θα μας ενυδατώσει και θα προσλάβουμε αρκετές βιταμίνες. Ακόμη, μια καλή επιλογή εάν βρισκόμαστε σε ένα beach bar είναι η φρουτοσαλάτα.

🔹Σπιτικές μπάρες ή energy balls : Εύκολες να γίνουν, μεγάλη ποσότητα για αρκετές μέρες, με κύριο συστατικό τα δημητριακά και τα φρούτα. Ως αποτέλεσμα, μας δίνει ενέργεια, φυτικές ίνες, πολλά θρεπτικά συστατικά και διατηρούνται εύκολα.

🔹Ξηροί καρποί: Μια εύκολη λύση της τελευταίας στιγμής που θα μας κρατήσει μέχρι να καταναλώσουμε το κυρίως γεύμα μας και θα μας δώσει καλά λιπαρά και ενέργεια.

🔹Τσιπς τορτίγιας ή γλυκοπατάτας: Από την προηγούμενη μέρα μπορούμε να ετοιμάσουμε τα τσιπς κόβοντας σε λεπτά κομμάτια και βάζοντας τα στο φούρνο για 10 λεπτά.

🔹Ρυζογκοφρέτες/κριτσίνια καρότου: Μπορούν να συνδυαστούν τόσο με φρούτα, όσο και με ξηρούς καρπούς για παραπάνω κορεσμό και θρεπτική αξία.

🔹Τορτίγια με λαχανικά (αντί για τοστ): Το μόνο που χρειάζεται για αυτή την επιλογή είναι λίγο τυρί, γαλοπούλα και πολλά λαχανικά.

🔹Αυγά: Τα βρασμένα αυγά είναι εύκολο να διατηρηθούν και θα σας κρατήσουν για αρκετή ώρα. Μπορούν να συνοδευτούν τόσο με κριτσίνια ή ρυζογκοφρέτες.

☀Το καλοκαίρι προτιμήστε τα σπιτικά σνακ, είναι πανεύκολα, γρήγορα και πολύ πολύ υγιεινά τόσο για εσάς όσο και για τα παιδάκια.

Ακόμη, θα σας δώσουν την θρεπτική αξία, την ενυδάτωση και τις βιταμίνες που χρειάζεστε εκείνη την στιγμή συνδυαστικά με τον κορεσμό που θα σας κρατήσει μέχρι να έρθει η ώρα του κυρίως γεύματος.

Σοφία Θεοδώρου

Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος