Σπιτικό παγωτό με 4 υλικά και 82 θερμίδες🍦

 

Τι καλύτερο γλύκισμα για το καλοκαίρι είναι σίγουρα το παγωτό! Τι γίνεται όμως όταν θέλουμε να προσέξουμε τις θερμίδες και τα υλικά ώστε να το ευχαριστηθούμε χωρίς τύψεις;

Γι’αυτό σας έχω την κατάλληλη συνταγή με ένα σπιτικό παγωτό με μύρτιλα (blueberries) που θα λατρέψετε.

➡️ΜΟΝΟ με 4 υλικά

➡️ΜΟΝΟ με 82 θερμίδες / μερίδα

Υλικά:

• 1 1/2 φλ. μύρτιλα

• 1 1/2 κ.σούπας σιρόπι σφενδάμου ή μέλι

• 2 1/2 φλ. γιαούρτι χαμηλών λιπαρών

• 4-6 κ.σούπας γάλα αμυγδάλου ή σόγιας

🥣Εκτέλεση:

• Ζεσταίνουμε τα μύρτιλα και το σιρόπι σφενδάμου (ή το μέλι) σε μέτρια θερμοκρασία μέχρι να βγουν τα υγρά.

• Πιέζουμε με ένα πιρούνι τα μύρτιλα όταν μαλακώσουν για να λιώσουμε κάποια και το αφαιρούμε απ την φωτιά να κρυώσει.

• Ρίχνουμε το γιαούρτι με το γάλα σε ένα μπολ και ανακατεύουμε.

• Ρίχνουμε το μείγμα με τα μύρτιλα σιγά σιγά (αφού κρυώσει καλά) στο μπολ με το γάλα και το γιαούρτι.

• Ρίχνουμε σε ατομικά φορμάκια παγωτού ή σε μια φόρμα το μείγμα και το βάζουμε στην κατάψυξη να κρυώσει.

*Για να βγει πιο εύκολα το παγωτό από τις ατομικές φόρμες, τις βάζουμε σε ζεστό νερό για λίγα δευτερόλεπτα.

Καλή απόλαυση ✨

Σοφία Θεοδώρου

Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος