Σνακ για τo σχολείο✏️

 

Τα σχολεία ξεκινήσανε επισήμως και μαζί τους ξεκινάει και η αναζήτησή ιδεών για τα σνακ που θα πάρει το παιδί στο σχολείο. Τι καλύτερο λοιπόν από ένα σπιτικό, γρήγορο και υγιεινό σνακ, μακριά από τον συνωστισμό και την αναμονή του κυλικείου⁉️

Παρακάτω θα δούμε κάποιες γρήγορες λύσεις που θα ξετρελάνουν τα παιδιά και θα λύσουν τα χέρια στους γονείς. Ακόμη, μην ξεχνάτε ότι συχνά τα παιδιά «βαριούνται» τα ίδια σνακ με αποτέλεσμα να μην τα καταναλώνουν ή να προτιμούν άλλες επιλογές λιγότερο θρεπτικές. Γι’αυτό προτιμήστε να υπάρχει ποικιλία.

Σπιτικές μπάρες ή energy balls

Μπορούμε να έχουμε ετοιμάσει θρεπτικότατες μπάρες δημητριακών ή energy balls με μέλι, ταχίνι, φρούτα και ξηρούς καρπούς ώστε να έχουν για όλη την εβδομάδα έτοιμο το σνακ τους.

Τοστακι

Το τοστ είναι αγαπημένο σνακ των παιδιών, μπορούμε να επιλέξουμε μαύρο ή πολύσπορο ψωμί και να το εμπλουτίσουμε με λαχανικά (ντομάτα, αγγούρι, μαρούλι) για περισσότερο χρώμα και γεύση. 📍Ακόμη, μπορεί να γίνει τοστάκι με μέλι και ταχίνι για περισσότερη θρεπτική αξία.

Τορτίγια

Μια πιο διατροφική επιλογή, αλλά και εναλλακτική του τοστ, είναι η τορτίγια και έτσι το παιδί μας δεν θα βαρεθεί το τοστ. Αντί για σως, προτιμήστε γιαούρτι ώστε να γίνει πιο θρεπτική η τορτίγια.

Φρούτα

Αγαπημένα και θρεπτικά, εύκολο να διατηρηθούν και να μεταφερθούν. Μπανάνα, μήλο, πορτοκαλί και τόσες ακόμη επιλογές. Διαλέξτε σύμφωνα με τις προτιμήσεις του παιδιού σας.

Ξηροί καρποί

Προτιμήστε ανάλατους ξηρούς καρπούς ή μια μικρή ποσότητα αποξηραμένων φρούτων σαν συνοδευτικό με κάποιο άλλο σνακ για ένα πλήρες γεύμα.

Σπιτικό κέικ

Τα σπιτικά κέικ της μαμάς πάντα είναι τα καλύτερα, ιδιαίτερα αν περιέχουν μπανάνα ή καρότο που θα τα κάνει μαλακά, γευστικά και θρεπτικά. ⚠️Αυτή η επιλογή όσο αγαπημένη και να είναι συνίσταται να δίνεται περιστασιακά και όχι καθημερινά❗️

Κρακεράκια-Κριτσίνια

Εύκολη επιλογή και μπορεί να συνοδευτεί με τυρι χαμηλών λιπαρών και ένα φρούτο.

Καλή σχολική χρονιά!!

Σοφία Θεοδώρου

Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος