Ποιές οι διάφορες και ποιά τα οφέλη του σιμιγδαλένιου και του σησαμένιου χαλβά;

Η Σαρακοστή ξεκινάει και ο χαλβάς είναι ένα από τα αγαπημένα μας εδέσματα.

Ποιες οι διάφορες και ποια τα οφέλη του σιμιγδαλένιου και του σησαμένιου χαλβά;

Ο σησαμένιος χαλβάς φτιάχνεται από ταχίνι και υπάρχει μεγάλη ποικιλία στις γεύσεις που μπορούμε να τον βρούμε, όπως κακάο, σοκολάτα, πορτοκαλί ή βανίλια.

Είναι πλούσιος σε «καλά λιπαρά» όπως είναι τα μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά εξαιτίας του ταχινιού και των ξηρών καρπών.

Είναι υψηλός σε λιγνάνες, όπου συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία της καρδιάς.

Είναι πλούσιος σε θρεπτικά συστατικά και σε ασβέστιο, μαγνήσιο, φώσφορο, βιταμίνες συμπλέγματος Β (Β1, Β2).

Τέλος, ως γλυκαντικό χρησιμοποιείται το μέλι, και όχι η ζάχαρη, προσφέροντας μας φυσικά σάκχαρα, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία.

📍Τα 100γρ σησαμένιου χαλβά με κακάο μας δίνουν 530kcals

Τι ισχύει για τον σιμιγδαλένιο χαλβά όμως;

Ο σιμιγδαλένιος χαλβάς από την άλλη πλευρά είναι πλούσιος σε κορεσμένα λιπαρά («κακά» λιπαρά) λόγω της υψηλής περιεκτικότητας του σε βούτυρο

Ως γλυκαντικό χρησιμοποιείται η ζάχαρη, κάτι το οποίο δεν μας οφελεί καθώς δεν μας δίνει κανένα θρεπτικό συστατικό

Έχει λιγότερες θερμίδες συγκριτικά με τον σησαμένιο χαλβά

Ωστόσο, είναι πολύ χαμηλότερος θρεπτικά από τον σησαμένιο χαλβά

📍Τα 100γρ σιμιγδαλένιου χαλβά μας δίνουν 300kcals

✅Προτιμήστε ένα μικρό κομμάτι σησαμένιου χαλβά καθώς είναι πλούσιος σε θρεπτικά συστατικά και οφέλη για τον οργανισμό μας

Σοφία Θεοδώρου

Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος⁣