ΜΟΛΙΣ ΧΩΡΙΣΑ

Integer augue urna, lacinia ac accumsan quis, gravida eget ligula. Suspendisse et finibus purus. Morbi dictum orci odio, in placerat libero molestie id. Nullam quis massa nec eros malesuada ...

Μόλις χώρισες κλαις, τρελαίνεσαι και νιώθεις ότι δεν μπορείς να πάρεις ανάσα;Κάπως έτσι γίνεται συνήθως. Τι κι αν είναι η πρώτη φορά, τι κι αν το έχεις ξαναζήσει, δεν έχει τεράστια διαφορά στη φάση που είσαι τώρα (θεωρώ πως για να το πάρεις πολύ πιο χαλαρά και να είσαι cool χρειάζεται κάποια εμπειρία στο θέμα και συνειδητοποιημένες κινήσεις). Και μεταξύ μας να σου πω κάτι, εγώ πιστεύω θα το ξαναζήσεις!

Για ακόμα μια φορά θα πάρω το ρόλο του συμβούλου και με πολλή αγάπη και κατανόηση για την κατάσταση που βιώνεις θα προσπαθήσω να σου δώσω μερικά tips να ακολουθήσεις για να το περάσεις πιο ήρεμα βρε αδερφέ.

Νο.1 Βίωσε τη θλίψη. Όταν το λέω αυτό δεν εννοώ να οδηγηθείς σε ακραίες καταστάσεις που δεν αποσκοπούν πουθενά, αλλά εγώ σου προτείνω να το νιώσεις λίγο να κλάψεις, να στεναχωρηθείς αλλά λίγο, το επιτρεπτό, αν θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω έτσι, το φυσιολογικό. Και μπαίνω στη διαδικασία να το προτείνω αυτό γιατί πιστεύω ότι πρέπει να βιώνουμε τα συναισθήματα μας, είναι μοναδικές εμπειρίες αυτές στη ζωή μας. Πάντα όμως με προσοχή και μέτρο μην περάσουμε το επιτρεπτό και φτάσουμε στο αρρωστημένο και τελικά χάσουμε κι εμάς τους ίδιους.

«Κάποιες φορές η καλύτερη εκδίκηση είναι να χαμογελάς και να πηγαίνεις παρακάτω».

Νο.2 Μην επιλέγεις αυτοκαταστροφικές συμπεριφορές. Το τοποθέτησα εδώ στο νούμερο 2 γιατί θεωρώ ότι ταιριάζει πολύ με το νούμερο 1, δίνω μια συνέχεια στο παραπάνω. Και λέω ότι για κανέναν λόγο μην αρχίσεις πράγματα του τύπου πίνω, καπνίζω,  τρώω σαν να μην υπάρχει αύριο ή δεν τρώω και καθόλου. Μην μπαίνεις στο τρυπάκι να καταστρέφεις τον εαυτό σου δεν είναι υγιείς τρόποι να βιώνεις καταστάσεις έτσι.

Νο.3 Γράψε. Το προτείνω συχνά γιατί πιστεύω πολύ σε αυτό, η δύναμη του χαρτιού είναι φοβερή σε βοηθά να βγάλεις από μέσα σου όλα όσα νιώθεις ,να τα εξωτερικεύσεις κάπου. Εδώ στο ίδιο σημείο θα σου πω να επισκεφθείς κι έναν ψυχολόγο αν το έχεις ανάγκη αλλά για τη δεδομένη στιγμή αρχικά θα σου προτείνω να γράψεις κι αν νιώθεις ότι δεν πάει καλά μετά πας και στον ψυχολόγο να συζητήσεις μαζί του όμορφα και ωραία και να πας τη ζωή σου ένα βήμα παρακάτω.

 

«Το μόνο πράγμα που το κάνει κομμάτι της ζωής σου είναι το ότι συνεχίζεις να το σκέφτεσαι»

Νο.4 Μην περάσεις απότομα στην επόμενη σχέση. Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι μια λάθος επιλογή, μια επιπόλαιη κίνηση και πίστεψε με αυτό το πράγμα δεν το θες στη ζωή σου ειδικά αυτή τη χρονική στιγμή. Πάρε τον χρόνο σου, μείνε μόνος, δες τα λάθη που σε οδήγησαν στον χωρισμό και μείνε μακριά από βεβιασμένες κινήσεις.

Νο.5 Κάνε πράγματα που αγαπάς. Θες να πηγαίνεις σινεμά, να περνάς χρόνο με φίλους, να διαβάζεις το αγαπημένο σου βιβλίο; Πλέον υπάρχει χρόνος να το κάνεις και δεν έχεις κανέναν να σε περιορίζει. Έχεις τη δυνατότητα να διαμορφώσεις τη μέρα σου έτσι όπως εσύ την θες και την έχεις ανάγκη, να κάνεις όλα εκείνα που είχες καιρό, που σε γεμίζουν και σε αναζωογονούν. Μην κλειστείς στο καβούκι σου, η ζωή συνεχίζεται κι ας χώρισες!

Νο.6 Οργάνωσε τον χώρο σου. Τακτοποίησε το δωμάτιο σου, άλλαξε θέση στα βιβλία σου, ρίξε μια ματιά στη ντουλάπα σου δώσε όσα δεν θες σε κάποιον που τα έχει περισσότερη ανάγκη. Αυτό θα σε βοηθήσει στον ελεύθερο χρόνο σου να μένεις απασχολημένος και να μην σκέφτεσαι περίεργα πράγματα, πισωγυρίσματα κλπ. Μέσα σε αυτή την τακτοποίηση του χώρου θα σου πρότεινα να απομακρύνεις πράγματα που είναι συναισθηματικά φορτισμένα, κι εννοώ φωτογραφίες, αρκουδάκια, χαζάκια.Βάλ’ τα στην άκρη και όταν πλέον είσαι σίγουρος και αποφασισμένος βλέπεις τι θα τα κάνεις.

Δεν περνάς την καλύτερη σου φάση, δούλεψε το και θα έρθουν καλύτερες μέρες! Ένα μην ξεχνάς, να προσέχεις τον ευατό σου!!!

 

Ελένη Σούστα

Φοιτήτρια Ψυχολογίας